lunes, 31 de diciembre de 2007

Mixonet cada dia mas trasto...pa comerselo






Cada dia soc mes bitxet, ho mossego tot, m'encanta jugar amb el meu germanet i amb els papis i dormo molt. M'he fet gran, soc una boleta i he estat malaltet amb febre, les potetes del davant les tinc peladetes pq em van punxar molt...pero el Paco m'ha curat!! ;)

Ah! m'han canviat els ulls de color, ara ja no els tinc blaus, els tinc marrons i m'encanta el pernil salat pero els papes no me'n donen, me'l menjo d'amagat!!

2 comentarios:

MINI dijo...

Miauuuu, si nos juntamos un día, las gamberradas que haríamos, vamos que dejaríamos a Garfield en el paro!

Xu7 dijo...

Mmm, em sembla que he tingut sort i no m'equivoco al desitjarte feliç aniversari... :-)

En efecte, m'avorria molt a la oficina i he recordat que avui és el cumpleanys d'una antiga amiga.

X. Used
u7online@hotmail.com